سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : spudgene

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری ها معمولا دارایی هایی هستند که در حال حاضر با انتظار بازدهی بالاتر در آینده خریداری می شوند. مصرف آن در حال حاضر به دلیل مزایایی که سرمایه گذاران می توانند بعداً از آن بهره مند شوند، کنار گذاشته شده است. به طور کلی در یک دوره، سرمایه گذاری ها می توانند سود یا زیان ایجاد کنند. آنها می توانند توسط افراد و نهادها به طور یکسان ساخته شوند.

 

درآمد ایجاد شده می‌تواند اهداف مالی را از طریق رفع کمبود در درآمد، بازپرداخت بدهی، تحصیل یا وام‌های دانشجویی و غیره برآورده کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن برای خرید دارایی‌های بیشتر که درآمد اضافی و سرمایه‌گذاری بیشتر ایجاد می‌کنند، استفاده کنند. آرزوهای افزایش درآمد را بدون کار سخت برای همان برآورده می کند.

 

طرح و برنامه مالی سرمایه گذاری

بیش از این که اشخاص اقدام به سرمایه گذاری کنند هر شخصی می بایست یک طرح کلی مالی را تنظیم نماید. این چنین طرحی می بایست در برگیرنده تصمیم گیری در مورد انجام معامله باشد. به علاوه نحوه مالکیت، طول عمر دارایی و میزان سودآوری آن هم باید مد نظر قرار گیرد.

سرانجام این که این طرح باید شامل میزان حداقل وجوه پس انداز ضروری هم باشد. همچنین، مفهوم ترکیب بهینه حائز اهمیت می باشد، چرا که ثروت اشخاص که به شکل دارایی های متفاوت نگهداری می گردد، می بایست به شکل واحد، ارزش یابی و مدیریت گردد. ثروت می بایست در قالب پرتفلیو، مدیریت و ارزشیابی گردد. پرتفلیو در برگیرنده مجموعه سرمایه گذاری یک سرمایه گذار می باشد .

تیم حرفه ای و کارآزموده بخش بازرگانی اسپاد ژن ، سرمایه گذاری هدفمند و پر بازده را با کمترین میزان ریسک و خطر برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در صنعت دارویی هایتک  تضمین نموده و همچنین آماده سرمایه گذاری بر روی پروژه های نو و بکر نخبگان می باشد .

چه زمانی باید سرمایه گذاری کرد؟

بسیاری از مردم سال ها در مورد سرمایه گذاری فکر می کنند و منافع و اهداف سرمایه گذاری را کشف می کنند. آنها سرمایه گذاری را وسیله ای برای خلق ثروت نمی دانند، زیرا این سرمایه گذاری مستلزم ریسک است. با این حال، ریسک مرتبط با بسیاری از سرمایه گذاری ها کم تا متوسط است و برخی بدون ریسک هستند.

سرمایه‌گذاری در اوایل حرفه‌تان همچنین باعث می‌شود که ترکیب روی سرمایه‌گذاری‌های شما جادویی داشته باشد. از این رو، زمان ایده آل برای شروع سرمایه گذاری، روزی است که شروع به کسب درآمد کنید. فقط مطمئن شوید که روی طرح هایی سرمایه گذاری می کنید که با ریسک پذیری شما، یعنی توانایی و تمایل شما برای پذیرش چنین ریسک هایی مطابقت دارد.





:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: